I support

Tuesday, November 30, 2010

:: Selamat Pengantin Baru buat Mimi & Megat ::

Bila musin cuti sekolah banyakla undangan yg aku terima,. salah satunya dari Mimi... aku kenal mimi pun dlm dunia blogging... tp dia mmg best...disebabkan majlis kenduri kat gombak so aku blh la dtg..lg pun xla  jauh sgt dr bandar sunwaykan...aku g nagn dila....sepatutnya husband dia ikut sekali.. tp dsebabkan husband dila sibuk bekerja makanya berdua sajok..habis jek mkn kitorang bergegas g umah Mimi lak.. maklumla pengantin bersiap kan umah..manakala majlis berlangsung kat dewan... lagi pun  harus ada bukti yg kitorg dtg kat majlis dia...ahahha....

Husband mimi sgt malu bila dsuruh bergambar...
bunga tangan mimi ni fresh flower lol!!!


CAK..eh silap!!teropong2!!!!! aku , mimi & dila..
apepun aku ucapkan "Selamat Pengantin Baru & Semoga berbahgia hingga ke akhir hayat..AMIN"


No comments:

Post a Comment