I support

Monday, June 6, 2011

Monday yg tak berapa nak Bluess...

salam sume....
selalu kalau hari isnin mesti korg cakap monday bluess kannn!!!
tp hr ni aku tak bluess pun...
tp lebih kepada luahan hati...seriously mmg tak best..
macam-macam  yg terbuku kat hati aku..... tp tak mampu nak crita semuanya..

ye kekadang aku malu nak menangis depan org.....
tp kekadang airmata ni aku tak mampu nak tahan dari mengalir jugak..
dasar hati pompuan kan???????macam tisuuu...
pada aku bila aku menangis segala masalah aku sedikit sebanyak akan terkeluar jugak....

kekadang aku tak paham bila keegoaan sesorg tu melampaui dari segalanya..
mungkin dia rasa dia cukup bagus dari kita????
so malu nak bertanya tentang sesuatu yg remeh-temeh???
pada aku tak salah klu kita bertanya asalkan ape yg ditanya tu kene pada tempatnya..
dari diam seribu bahasa yg tak membawa apa2  keuntungan pd sesiapa pun...

hurm... malas nak tulis lebih2...
cukupla sekadar ape yg terdetik kat kepala aku nih...
ragam manusiakan???

apepun jom layan lagu ni..



No comments:

Post a Comment