I support

Thursday, August 25, 2011

4 hari lagi...yeahhh!!yeah!!!


salam semua...
diam tak diam dah 25 hari kite berpose..blog aku pun terdiam jugak sempena pose nih... malas nak hupdate.. nak cite pasal masakan aku tak memasak jd lebih baik jd pembaca saje..tp bila dah hujung nak pose ni tetiba rajinla  plak nak hupdate maklumla dah nak rayakan....banyak benda yg nak diceritakan...dan yg paling best tak sabar nak balik kampung mgu nih..yeahhhh!!!

untuk pertama kalinya tahun ni alhamdullilah.. aku dah merancang lebih awal dari tahun sebelumnya..meh tengok list aku nih...

DUIT RAYA
tahun ni ak memang tak tukar banyak sebab aku dah wat preparation 6 bulan awal... alhamdullilah... ni sume disebabkan aku tak sengaja terlayan pasal pengurusan wang dengan bijak!!!! bijak ke aku??ahahha.. yela  klu takde perancangan kompomla rabak poket aku.....ahahhaha...  setahu aku ..aku ni bijak menghabiskan duit jek..hehehehe..settle masalah...

baju raya
tahun ni aku sempat tempah sehelai jek..tu pun hantar last minit..upahnya jgan citerla harga yg luar biasa dari biasa... korng PAHAM???? tp aku sedar salah aku.... last2 beli siap lgi 2 pasang.. menjadikan baju raya ku 3 pasang kesemuanya.. alhamdullilah jugak... tudung tak payah susah sebab aku kan jual tudung.. tak reti2 lagi ker... ambik stok tudung akula kan... jimat doww...

kuih raya
tahun ni memang aku malas nak menguli tepung ye.. tunjuk sajok!!!kek jela yg buat sendiri... harap2 tahun ni mak aku tak ambik tempahan bahulu gulung la... klu tak  lepas bersahur jek kompom aku bersilat  dok pukul telur berkoyan-koyan ye..huhuhu.. tp klu ada jugak yg nak order tu maknenya rezeki ye kengkawan.. harusla buat..hehhehe..

ok ckup tang ni jek.. yg lain yg kecik2 tu tak payah citer ... sume berjalan ngan lancar.. lagi pun aku ada misi yg lagi besar mau dipikirkan....lalalalala

p/s: berbelanja tu  biarla berpada-pada... jangan sampai  termiss duit belanje.. lepas habis berhari raya..sekadar peringatan buat diriku yg mudah lupa...alalallalala

babai.... nnt sambung cite lagi ek!!!

1 comment: