I support

Monday, September 12, 2011

::Cerita pagi raya::

salam semua...
lalety ni kemalasan melanda membuak2.. dsebabkan itu semua entry aku entry lapuk ye...
tp masih lagi nak crite pasal raya sbb still mood raya.. kali ni cite pasal pagi raya plak.....
tahun ni raya agak meriah sebab sume SIL aku raya kat kg aku..
so meriahla ngan keriuhan bebudak.. klu tak sunyi sepi jek...
walaupun aku masih bekerja di saat terakhir tetap hepi ok!!!!
okla tak nak crite lebih2 pun dah agak basi kan.. so layan gambar jela..

tahun ni kitorg beraya agak lambat sebab lepas sembahyang raya abah aku terpkse bekejar wat baraan .. lepas setel br la dapat kami beraya bersama2..di mulai ngan yg lebih tuaa. pastu turn abgku..tak sangka la plk ms beraya nagn abg aku ni abah aku blh lak menagis..huhuh

 aku beraya bersama ibuku.. adik aku ambik gambar sume nak cepat..haisss

adik aku yg satu lagi belum balik lg sebab dia kn keje ms raya..uhuhu ..sedih ok!!!

keluarga besar kami... complete