I support

Monday, November 26, 2012

HIV test


Salam semua...
Dah lama rasa tak buka belog sendiri,,, nak udpate jauh sekali...
takpe2 pasni nak cuba at least 1 minggu sekali.. la ni aku tengah bz ...
bukan pasal keje tp lebih kepada persiapan perkahwinanku...
nanti2 aku hupdate ok...

la ni aku nak cite pasal HIV test.
ye kepada bakal2 bride-to-be.. sila ambik perhatian ok..
selama kita mmg tau klu nak kawen last mnt pun blh g wat HIV testkan..
so samala jugak macam aku.. buat semua benda last minit..
majoriti kawan2 aku ckp g je kat klinik kerajaan ckp nak buat HIV test.. dlm 1 jam dah settle & blh dapat result.. aku adalah sgt gumbira ye.. tup2 ada lak yg ckp klu nak buat  HIV test kn wat appointment dulu. Tak boleh redah2. Sbb klinik dah buat arrangement 1hari dalam 10 couple la... tetiba aku macam blurr jap... untuk  mendapatkan kepastian aku pun call kat klinik kerajaankan... sekali call .. "haaa hambik ko" sume klinik kerajaan fully booked utk bln 10 & 11. yg available awal bln 12. dan yg lagi best result akan keluar 1 bulan ye kengkawan!!

klu korang bertunang utk tempoh yg panjang takde masalah.. ni macam aku yg bertunang utk tempoh yg agak pendek mmg tak sesuai ok...nak buat camne salah aku gak sbb terlepas pandang pd benda remeh temeh ni..last2 terpaksela buat kat hospital private (huh melayang duit aku).. even buat kat private still kn g klinik kerajaan gak sbb nak dapatkan cop pengesahan. Tak kisahlakan ..asalkan semuanya siap seperti yg di rancang.... banyak benda nak cite pasal preparation ni.. tp nanti-nantila.. kena abk mood jugakkan... lalalala  apepun aku berdoa semoga Allah permudahkan segala urusan kami ni.. Amin...


Gambar sedakar hiasan...Takde kene mgena langsung ngan HIV test ye..

No comments:

Post a Comment