I support

Monday, December 3, 2012

Oh December!!!!!

salam semua...
cepatnya masa berlalu...
diam tak diam dah masuk bulan december...
pejam-celik-pejam-celik dah nak masuk tahun baru..
azam baru??? harap maklum.... mmg non ada...
pd aku tak perlu kot nak berazam2 ni... yg penting ape yg kita hajat sesuatu perkara & boleh improvekan diri ke satu tahap yg lebih baik tu pun dah cukup bagus.. tak GITU???huhuhuhu..
"don't compare yourself to others.. be perfect to yourself.. " (*_*)


bulan ni pun akan menjadi hari bersejarah untuk aku...
rasa mcm tak percaya...
preparation byk lg tak tak siap....
klu boleh sume nak buat sendiri..
tp apakan daya.. tangan ada dua je.. nak buat semua mmg tak terkejar..
kang makin aku kejar habis hancus sume tak menjadik..
huh... takpela wat pelan2..

perkara yg besar2.. sume family aku dah uruskan ..
yg tinggal part aku jela kot???
harap2 sume berjalan ngan lancar .. aminn...

veil aku yg baru 30% siap... harap2 by this week siapla sepenuhnya... yg ni nanti kita update ye..



No comments:

Post a Comment