I support

Monday, May 26, 2014

Assalamulaikum..................

as-salam semua...
setelah berthn tak tulis blog.. tetiba terdetik lak nak aktif balik.. tp aktif suam2 kuku gitu..
dulu reason byk sgt...
banyak keje....
pastu fokus kat persiapan kawen..
dah settle hal kawen... mcm2 hal plak...
sampaila aku abk keputusan berenti keje ikut suami....
aku rs itu adalah keputusan yg paling sukar sbb antara kerja & suami..
tp tula org ckp.. "u get some u lose some".. i admit..
bila dah berenti ddk umah lg la malas tahap gaban....
wahhal bukan byk keje pun.. cume kekeringan idea..
takkan nak cite pasal dr sendiri??? tak kose mak!!!
cume sejak aku ddk umah ni aku dah wat bisnes wat bunga lak..
so adala aktiviti sikit...
adala jugak pendapatan diri sendiri selain dr suami...
bab bisnes bunga tu nx entry nnt jela aku cite..
okla dah byk sgt membebel .. jumpe lg...
assalamualaikum..





No comments:

Post a Comment