I support

Friday, July 31, 2009

:: EyeLinEr ::



Em klu korang tgk jek gbo nie mesti igt lipstik kan!!!!!
Ha... tp yg nie eyeliner..
Namenyer EXTREMEWEAR GEL EYELINER!!


Cam gitula rupe kat dalam bekas 2...
sorila gbo kurang jelas la plak....
Yang nie aku rase lain ckt...sll kite tgk eyeliner dlm bentuk pensil n etc... yang nie 1st aku tgk mcm eyeshadow..tpnyer eyeliner...


Aku tertarik nak beli coz lain dari yg lain....
Aku beli kat COSWAY jek...ahaks...
buat mase nie aku puas hatila nagn hasilnyer...



Gbo dari sisi...


Ni pun same dari sisi..


Ha yg ni dari depan ...x berape nak npk coz pki x tebal... Thanks kat Watie n Zana coz jadi model untuk aku....







1 comment:

  1. cantik..kalo dee xpandai pakai guna brush ni..

    ReplyDelete