I support

Thursday, July 30, 2009

:: Tudung ARIANI ::





Em setelah sekian lama aku mencari kedai nie...
Akhirnyer aku jumpe gak...selama nie aku g kat kat jln msjid india 2 x pnh lak npk kedai nie....


sesampai jek aku tgk ada sorg customer 2 bukan main lagi beli tudung...
banyak betul...siap bw ludgeg lagi..huhuhu..nie mesti nak jual blk nie...


tu blom lagi yg kat dlm paper bag gie....huik byk tul dia shopping.....
seronok lak aku tgk....

Bila dah pilih ..aku pun test gak tudung nie...2 yg aku interprem jap..ahaks...
aku pilih color nie coz senang blh pki mane2 bju...
sejak aku berblogging nie selalu jek bw camre....hehehehhe




yg sebelah aku nie sales assistance yg byk tolong aku cari saiz tudung n patern tudung yg aku nak...namenyer pun lebih kurang mcm ariani gak....hehe mmg pttla akk keje kat cn ek..


Hehehe... aku pun beli gak la.....
Mane tahan tgk jek..betul tak..daaaaa...


1 comment:

  1. chantek kan tudung2 nih
    yg ni yanie lom pernah try
    hehhee coming soon

    (^_^)

    ReplyDelete