I support

Tuesday, August 11, 2009

:: PamEraN PenGanTin 2009 ::

last week aku g midvalley..
kebetulan mase aku g 2 ada pameran pengantin
so aku pun gi la kat exhibition centre..
hiuh byk btl booth yg dibuka kat situ...

masuk2 jek pelamin niela yg aku npk dulu...
mewah betul....
yang nie dari rinssuzana....
aku dtg cn pun sajer2 jek..
dok nak cuci mata jek...sambil 2 ambikla pamplet kat cn..

tp yg paling aku ske tgk booth nie,..
dah mcm ala2 taman....bunga yg bergantung2 sume bunga hidup...em x tau bape kosnye nie... combinasi color dia pun lembut jek... sejuk mata memandang...

aku dok jejln tgk pelamin, card kawin, fotographi...n etc la...
singgah jek mane2 booth ada jek yg nak promote package dpa.. bab nie yg aku mls nie...
yg nie aku just snap gbo kek jela....
mcm2la ...x larat lak aku nak ambik gbo yg lain....
sungguh meletihkan mata aku n kaki aku.. mane taknye hampir keseluruhan booth nie aku jengah.... ahaks...
daaaa...........

No comments:

Post a Comment