I support

Tuesday, January 5, 2010

Persediaan sebelum kenduri...

biaselakan klu dah nmnyer waktu cuti..bykla org yg ambik kesempatan buat kenduri..ni citer ngu lepas ye,,kire x blm, basi lagi la...aku sempat nak hupdate la.. family aku buat kenduri cukur jambul n kenduri doa selamat utk ank2 buah aku...kebetulan lak aku ni x rame adik beradik so mmg aku, k.ipar n adik ipar jela yg bertungkus lumus buat keje2 nih....

aku klu bab mcni mmg suke bebel ngan anak buah ku,,drpd dpa dok memian lebih elok dok tolong2 isi brg2 ni kat dalma beg
 
 tgkla anak2 buahku yg kn kerah dek aku...lagi rame lagi cepat siap..
 
 yg ni lak dok buat bunga rampai..x nak pki potpori sbb nak napk tradisional la katakan..ahaks
 
 aku yg tgh bertungkus lumus buat buai ni..tgk spi kerut2 dahi aku.maklumla dah pkl 130 pgi da..
 
 dah siap lilit kain..kene lilit bunga lak..yg kecik pun dok tolong gak...
 
 ni la hasil gubahan buaian oleh aku n SIL..dah mcm pintu gerbang lak aku tgk..
 
SIL yg tgh sibuk tolong mak aku buat kuih ..gbr2 yg lain tu akan aku mskn utk next n3 okies...harap maklum ler..sume gbr  x sempat nak edit..heheeh

6 comments:

  1. bila nk buat kenduri kawen lak? hehe...

    ReplyDelete
  2. best best best biler kumpul sedara mara... ahaks..:D

    ReplyDelete
  3. syok nyer kenduri2 nih...
    best time nak wat gotong royong
    =}

    ReplyDelete
  4. wah wah, sepakat membawa berkat...

    ReplyDelete