I support

Thursday, February 18, 2010

Alangkah bestnyer kalau hari-hari macam ginih!!

 
salam sumer...
Mcne??? ..best ke cuti lelama nih....aku smmgnya suke...tp aku lagi suka klu LDP ni lengang hari2 cam ginih ..walaupun kuar pkl 725am jalan masih lengang ...hurm maklumla ramai yg masih lagi bercuti n sekolh pun masih lagi belum  dbuka...nikmat betul aku rasa...waktu balk pun sama,,,klu sblm ni aku blk  jammed n pnh spi 3 jam la nih aku blk x spi 25 mnt...hurm cepatkan... tp tu sume hanya mimpi jela... next  weekdah mula la penuh ngna kete kat LDP nih... so utk mgu nih aku rs best sesangat sbb LDP ni lengang n xde jam samada waktu pagi n petang....lalalalalala

5 comments:

  1. tau xpe..syok gila x jem.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. best bila jln lengang..hehehe..

    ReplyDelete
  3. ..boleh baring baring bentang tikar tueeee...

    ReplyDelete
  4. minggu depan cuba lapur balik keadaan di situ hehe

    ReplyDelete
  5. jln lengang mcm tu mmgla bes,.

    cuba jam,.,mati nk layan

    ReplyDelete