I support

Thursday, February 25, 2010

"Bila LDP kembali dipenuhi ngan kete"

 
Salam sumer..
igt lg x entry aku pasal jaln kat LDP nih!!! Last week adalah yg paling seronot sbb jalan lenggang sungguh.. tp start mgu ni LDP dipenuhi nagn kete..apalagi klu x jammedd...haih bohsan sgh!!!!kuar rumah mcm biasela...  

sumer org berpusu-pusu nak kuar awal sbb x nak tempuh jemmmm..2 blm lagi yg nak anta anak sekolah..lagila bertambah sesak jalan LDP nih...mana xnyer..kete makin hari makin bertambah tp jaln ttp sama n x bertambah.. .tu blm masuk kete yg potong Q...(oppssss aku pun wat gak benda nih!!!!bisa la aku pun nak cepat gak!) .. tp klu aku kuar lewat lagi la teruk jln kat sini...hurm..wat to do..

apepun..entry ni dtujukan kpd en. zino sbb dia srh aku melaporkan keadaan LDP ni after CNY..

**psstttt.....walaupun pun hr2 jln jammed... punch kad aku x merah ...**wink!!wink!!

3 comments:

  1. sib baik dee naik monorail..jem x pernah tp kalo train rosak..org yg jem..hahaha..

    ReplyDelete
  2. berusaha mengelakkan jam dengan berpindah ke Sepang...

    kalau Sepang pun jemm..memang sawan laaa...

    ReplyDelete
  3. hehe..bagus3... tang punch card tu..maintainkan k... bab potong Q tu pun...teruskan jgk..hahahaha....

    ReplyDelete