I support

Friday, June 4, 2010

Blogger Crazygurl yg friendly

 
setelah sekian lama kenal kat alam maya akhirnyer aku berjumpe nagn Myra@crazygurl ..aku mmg rancang last minit utk bjumpe nagn dia takut family aku agenda yg lain.. sehari sblm g Tganu aku berfesbuk nagn Myra utk myatakan hasrat ku utk berjumpa nagn dia.. dia terkejut !!aku pun x sangka yg dia bersetuju utk bersua muka nagn aku...hehehe walapun keadaan dia x bape nak sihat dia ttp jumpe aku.. terharu n hepi sgt.. yela pg2 tu mcm jd x jadi ..tup2 bila dah tghr confirm yg dia otw utk berjumpe nagn ku....kitorg berjumpa kat warung jek.. so aku pun kenalkan dia kat family aku.. bak kata mak aku... sejak bila ada kawan kat sini??? aku ckp jela sejak berblogging nih rame kawan especially kat alam..  walaupun mak aku x tau ape tu blogging!!! .yess!!yes!! akhirnyer prekenalan ku bukan setakat di alam maya jek.. so next time klu dtg sini blh la mintak dia rekemen homestay yg best2.. blh la kitorg stay kat sn berhari2..hehehe....btw thanks ye utk keropok Tganu n keychain from Jakarta tu ek..

6 comments:

  1. wah. seronoknye jumpe blogger laen..
    sy je la dok terperap kat umah :)
    -----
    I Won 4 Tickets - Toy Story 3D

    ReplyDelete
  2. bagusnyer..relationship maya bertukar ke reality~

    ReplyDelete
  3. dee dh jumpa myra sekeluarga..kakaknya blogger..eh maknya pun blogger..nti kalo dee gi ganu..terus singgah umah myra je..hehehe..

    ReplyDelete
  4. fuhhhhhyyooo...

    err...single lagi tak???..

    ReplyDelete
  5. senang camni..pastikan setiap negeri ada kawan gini :D

    ReplyDelete
  6. bes jgk..

    at least dpt tgk btg idung org yg kte knl kot tenet..

    ReplyDelete