I support

Tuesday, June 29, 2010

Toturial for Tudung 4 segi

Salam sumer... korg ada masalah nak pki tudung empat segi yg kecik tu x...hari ni aku nak kongsi nagn korg sumer mcne cara nak pki tudung 4 segi ni...
jom kita layan video nih.... klu x paham jugak blh la bca cara2 nak pki tudung kat bawah video ni okies
~ mula2 bahagikan tudung sama rata di hujungnyer.. lepas tu pinkan tudung seperti biasa..
~ abik bahagian kiri @ kanan.. (yg ni ikut selesa diri sendiri ek)
~ lilit salah satu bahagian tu dan pusingkan ( yg ni pun iku t selesa dr sendiri)
~ utk lebih kemas pin kat ats tudung tu ye..
~ abk bahagian yg satu lagi..dan kemaskan sehingga menjadi 3 segi.. (utk lebih kemas pin kedua2 sisi tudung ye....
~ dah siap.. ( mudah ringkas n cepat) hehehehhe

::SELAMAT MENCUBA::

7 comments:

  1. tahniah buat tutorial sis..hehehe..

    ReplyDelete
  2. huhu.. orgyang da biasa buat nampak macam senang jew...

    ReplyDelete
  3. post yg menarik...tq for the info!

    ReplyDelete
  4. Visiting here..nice n3..Visit mine if u free friend.. Bloody Day!

    ReplyDelete