I support

Saturday, August 21, 2010

Berbuka @ Manhattan

salam sumer...pejam celik..pejam celik dah msk hr yg ke11 kita berposekan... cepat tul ms berlalu... Sepanjang bulan pose ni aku mmg jarang mkn kat luar..sll tapau n mkn kat umah jek... senang sikit sbb lepas mkn aku blh bersenang2 kan perut aku... Smlm jugak buat kali keduanya aku berbuka pose kat luar.. motip nye sbb nak tukar selera mknla.. tpt dtuju ialah The Manhattan .... Sebenarnyer aku  krg berkenan nak mkn benda2 camginih.. klu berpose ni aku lebih prefer mkn ns.. tp dsbbkan nak tukar selera aku layan la jugak....hehehe..
 
bila mknn spi aku agak teruja jugak.. npk menarik n menyelerakan... maklumla perut tgh kosongkan... jd ape jek yg ada depan mata sume npk mngiurkan,,.. tp bila dah mkn ..hurm.. aku cume mkn  sikit jek.. mkn yg berunsurkan cheese ni ssh sikit nak msk kat tekak aku lg2 bila tgh2 berpose nih..walaupun aku makn sikit ia ttp menyenyangkn perut aku n  bersyukur kepadaNya atas rezeki yg dberikan..amin

4 comments:

  1. hoh.. yang melambak tue bukan nasik ker??..

    ReplyDelete
  2. salam
    ermmm...makanan lagi??
    dugaan di bulan ramadhan =)

    ReplyDelete
  3. Aujinz ~ yg melambak tu mmg nasik tp ns tu x sodap kot.. tu ikut tekak aku la kan..hhehe .. yg lain tu sodap bangat!!!

    Cheqna~ biasala klu bulan pose nih tgk mknn ape pun sodap kan.. mmg btl2 dugaan..heheeh

    ReplyDelete