I support

Thursday, August 12, 2010

Penangan buah DURIAN

Malam mgu yg lalu aku n abg aku g jalan2 cari makan.. tgh dok larik menikmati mknn ttba abg aku ajak g mkn durian plak... klu tau nak g mkn durian kompom aku x mkn byk2...yela sekurangmyer blh aku mkn durian banyak2..ahahaha.. tpt yg dituju ialah Kg. lindungan..asal ada musim buah jek mmg meriahla stall kat sini...
 
setelah penat memilih ..tibalah ms untuk makan ...walaupun perut kenyang makan ttp makan..hehehe (ada aku kesah)..nak kata hantu durian tu xdela sgt.. tp aku blh layan ...niat di hati  nak mkn seulas dua.. tp bila dah  larik  mkn jd terlebih sudah..
sapa kata kitorg mkn sebijik @ 2..cube tgk dlm bakul tu...banyakkkk kann


opss wat ape tu???motif nyeee??? sbb nak minum air tp xde cawan.. ala konon2 kulit durian tu dijadikan cawanla kan...kan..tp mak aku pnh ckp klu mkn durian dlm kuatiti yg banyk lebih baik mnm air kat kulit durian.. tujuannye utk mgelakn mabuk??? <<
 
hurm sedap!!!yg kecik pun layannn  mnm kat kulit duarin nih!! nak cube ker????

2 comments:

  1. minum air tu tuk hilangkan panas..
    tak tahulah betul ke tak...

    ReplyDelete