I support

Thursday, December 2, 2010

♫♫Taman dalam hutan Batu...lol.. ♫♫






Cube korg perhatikan gbr aku ni???? hurm cantek x taman ni?????ahahahha. (yg ni gbr syok sendiri.)..tp aku mmg syok bila tgk bunga2 kat sini.... korg jgn tertipu ngan batu bata yg cantek tu ye!!!.batu batan tu palsu belaka..korg jgn terpedaya lak..ahahha.. taman  ni kat dalam Subang Parade ye.. lepas jek balk dr kenduri rumah mimi aku terus lepak kat sini plak... dsebab aku tergesa2 mgejar  urusan yg penting terpaksa la aku mbatalkan niat utk tukar baju kurung nih.... klu x ..xde maknela aku nak merayau2 pki baju cam ginih..dah alang2 aku berbaju kurung ni.. overla sikit bergambarkan!!!!


yg sebenarnya.. Subang Parade ni tgh wat decoration utk krismas... tu pasalla penuh bunga2an & pokok pain..kerusi merah ni lak sebenarnya utk Santa Claus...bila tgk rame yg abk gbr kat kerusi ni.. aku pun myibuk dr kat kerusi ni jugak....Abaikan piano kat sebelah tu...kebetulan  ada exhibition Yamaha....(npr ttba aku rs n3 aku ni lari dr tajuk lak..).... xdpt nak tunjukn kecantikan taman ni sbb gbr aku lg byk daa... so lite2 sudahla...daaadaaaa

6 comments:

  1. tak nampak pon taman...

    pakai baju kurung laa lagi Vogue..
    ahahahahha..


    Daaaa jer laaa.. hahahaha..

    ReplyDelete
  2. cun aper pakai baju kurung!
    seryes! heee...

    ReplyDelete
  3. tamannya x nampak..tuan pya blog je dee nampak..cantik n sweet..

    ReplyDelete
  4. tuanya pun bunga gak kan... so bunga dlm tmn r tu... hehe...

    ReplyDelete