I support

Wednesday, December 8, 2010

::Yang mana satu nak pegi niiee??

Weekend ni nak g jalan-jalan... nak release tension....tpt2 yang bakal  aku kunjungi....hurmm..hurmm.....
~ SUNWAY LAGOON~
"Feel the Fun" ~ dah lm gak x pegi... klu nak main kat water park & dry park knla dtg awal pagi....hurmmm tp xpe dekat nagn umah... tp bila mengenangkan cuti sekolah nii kompomla org mcm semut..huhuhu
~ GENTING HIGHLANDS ~
kat sini pun best jugak!!!! theme park d best la... tp akhir2 ni cuaca  agak x mengizinkan... ma kat KL cerah ..tup2 spi2 kat GH ni ujan .. terus mmg jd x bestla kan... sbb tiket tu burn cam tu jek...
~ LOST WORLD OF TAMBUN ~
yg ni x penah g lagi....nak cuba gak... tp bila mgenangkan yg aku kn drive ke ipoh tu >>>sangat la malas.. jauh bangat!!!! makne kata knla naik train shuttle...jimat ms sbb xde jammed...♪♪lalala ♪♪♪dan yg paling  best sbb aku blh layan mata aku & layan pemandangan hutan....
erkkk!!! penin lak aku nak pk yg mn satu aku nak terjah ni ????#@#%$*

3 comments:

  1. Hah...dah x der keje lah tu..sampai gambar pon boleh bercakap...!!!

    ReplyDelete
  2. gi adventure... taman negara.... or pegi Elephant Sanctuary gi tgk gajah or gi Deerland... best.... or gi cameronn!

    ReplyDelete
  3. wah idea menarik semua nie, kalau tak nak pening pening apa kata gie ajer lake garden ker, taman tasik titiwangsa, FRIM, kalau nak naik rollercoster boleh naik kat berjaya mall, kalau nak mandi swimming pool rm2 boleh gie putrajaya presint 6 (rasanya or 16) hehehe tak ingat dah :)

    ReplyDelete