I support

Tuesday, January 25, 2011

Berjimba-jimba @ Desa water park (Part 1)

seperti yg aku janjikan kat anak2 buahku... akhirnya .. berjaya juga aku bw mereka bergumbira kat sini... bermain air nagn sepuas-puasnya.... enjoy that day...yeahhhh!!!
hr tu desa water park di penuhi ngan org rame.. mana taknya 3 comp. wat family day kat sini...di tambah lak nagn org2 yg datang nak bw anak bermandi-manda (termasuk aku) lagi la sesak... tp lg ramai lg havockan!!! kitorg spi dlm pkl 11 pg... nak cr parking pun 1/2 jam lol.. dah nasib badan...
amar n aishah ~ berbaris menunggu giliran dpa utk mendapatkan pelampung.. kat sini pun hampir 1 jam dia beratur k.. naik merungut la jugakkan..dah cuaca tgh panas.. hati pun jd panaskan!!!
rame org berkerumun kat kat sini... rimas lak aku  tgk ..mcm xde ruang nak bermain 

Alya plak bermain sorg2 kat sini.. kakak n abgnya g bermain kat tpt lain.. sib baik pandai bw dr sendiri.. sepatutnya bebudak jek kat area sini tp mak bapak pun join jugak daaa.. arrrgghhh belasah saje..


seronok tul tgk dpa mandi... rugi lak aku  x join ..huahuahua...





4 comments:

  1. nape tak join???
    tak bawak baju kah??..

    ReplyDelete
  2. mcm best gak eh kat DWP ni...
    fees per pax bpe ehh..??

    ReplyDelete
  3. @lanun ranggi~ bukan x bw bj tp kn jd penjaga beg & juga photographr x bertauliah..muahhhhhaa

    @applemintlady~
    klu x rame org mmg best lol.. blh main byk kali

    @!!@Nim!!~
    Fees ~ adult RM20 & child RM 15

    ReplyDelete