I support

Monday, January 17, 2011

Majlis perkahwinan June

salam sume... dah lama x hudpade blog!!!
kemalasan melanda ditambahn ngan kelambakan kerja & laptop ku x masih rosak.. sakit hati tul... 
tp xpe... aku redha je... lgi pun berbelog ni pun sekadar sesuka jek....muaahhhhaaaa..
exceli cite ni dah agak basi ye... mana taknya June kawen 1.1.11.. la ni dah nak ujung bulan da... tapi aku tetap nak cite jugak.... 

majlis persandingan berlangsung di Ulu Bernam... mulanya nak g ngan wani jek tp disebabakn kete aku wat hal pg tu terpaksala menumpang ngan Azue... sangat2 bertrima kaseh sbb dia dtg dr Putra Height terpaksa singgah kat kampung ambik aku.. thx a lot tau zue...(jasamu dikenang)
Azue n husband.. btw selamat pegantin baru jugak.. ms dia nikah aku x dapat g sebab aku kn g Sarawak daa....apepun tahniah jugak sebab x lama lagi to-be mommy ...tahniah2!!
wanie-kiri ,  azue kat tgh2 & aku.. dah lama x jumpe dpa ni...

 udang panjat.. terpaksa ckp kat adik pengantin ada org mgidam... tup2 dia letak sepinggan kat dpn kitorg.. tu belum masuk buah lagi... macam2 la...bagus tul
 x lupa kek pengantin.. sedap sangat
 berposing kat pintu gerbang sebelum masuk dlm umah tgk pelamin
pelamin June ala2 taman.. sangat cantek.. yg ni bergambo bersama2 pegantin dah juga kengkawan sekolah ku... miss uolsss... "selamat pengantin baru.. semoga berbahgia hingga keakhir hayat..AMIN

1 comment:

  1. selamat pengantin baru kepada kedua mempelai...

    ReplyDelete