I support

Thursday, October 6, 2011

cukur "JAMBUL"

weekend yg lalu aku & adik aku g kenduri  cukur jambul my nephew kat rembau.. ikut hati tak nak pegi tp bila adik aku ajak..zaapp!!! cepat2 siap terus pecut laju2 g rembau.. dari NPE ke Rembau 1 jam 10  minit??? korg pikir la betapa lajunya kitorg pecut!!! klu dapat surat cinta sendiri mau ingat ye...

  

sampai2 jek kitorg tengok umah my SIL tu lenggang gler!!! macam xde orang.. rupa2nya kenduri tu  dah setel before pkl 12 ???? jdnya kitorg tetamu yg terakhir sampai..uhuhuhu... haissss!!! terlepas la plk nak tengok & nak cukur rambut rayyan nih!!!! yg ada cuma gambar hiasan buai & bermesra2 bersama si rayyan ni!!!


makin besau makin comel lak... klu ikutkan hati nak gigit pipi dia yg bolat2 tuh!!! geramm


saya yg bertambah lasak & suke mengeletisss!!!


 gusi saya ni gatal sbb nak tumbuh gigi.. tu yg nak gigit jari jek!!!

bila saya letih saya tak suke  org ambik gambar saya

eeeeii !!! boooo..kan saya dah cakap jgn ambik gambar saya..booo (sambil menjulur lidah)
tengokla raambut saya ni.. dah tak mcam bercukur ..tp ayah saya ckp nak botakkan rambut saya !!
oh tidak!!!tidak!!!

No comments:

Post a Comment