I support

Tuesday, April 6, 2010

Bebola Pengurut

korg penah tgk benda ni x... npk mcm pelik x.. ha klu nak tau ni ialah bebola pengurut.. Fungsinya adalah untuk urut bahagian yg sakitla kann.. dah juga memberi kelegaan yg menenangkan.Ia juga berfungsi utk bahagian badan yg mengeleber dan blh mgurangkan selulit..( yg utk mgurangkan selulit ni aku x bape pasti k..) bila dah cube sekali mesti nak pki lagi..best ooooo..klu nak pki utk buat urutn guasa pun blh jugak.. klu korg berminat nak beli benda ni g jek kat cosway.. murah jek....

5 comments:

  1. kalau takde kesan sampingan
    soh org tersayang urut dengan benda ni
    best juga
    ;)

    ReplyDelete
  2. uih.
    berat gak blog neyh eh ;)
    ouh. innz dah datang ;)

    ReplyDelete
  3. macam best je..huhu..


    http://belogbagus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ko nk kasi kurang lemak kat mana lagi su?

    ReplyDelete