I support

Friday, April 2, 2010

Kemeriahan Lampu di I-City

salam sumer... baru2 ni aku g I-City @ Shah Alam... mak aiii lampu2 kat sane meriah tul.. colorful.. mmg seronok... dr tepi jaln dah npk lampu2 yg memukau pandangan mata tu.... tp bila dah spi area I-City tu lagi la meriah...
lampu ala2 pokok pain
lampu yg berbentuk burung merak

di antara satu bangunan dgn bangunan
lampu di sepanjang jaln area I-City

Tpt ni mmg meriah..mn xnyer byk mendapat sambutan para pngunjung yg jauh n yg dekat... nnt aku nak g lagi la... korg mesti dah spi kat sini kan!!!kan!!!

4 comments:

  1. Salam singgah sue (^_^)

    Asyik baca n3 pasal i-city jer, tapi masih blom berkesempatan nak gi lagi ☺☺☺

    ReplyDelete
  2. x pernah lg gi sini..1 day..maybe akan singgah..

    ReplyDelete
  3. ai belom sampai lagi...


    (-_-)

    ReplyDelete
  4. pehh!! kat malaysia ke ni?? lawa yoh..

    mula ingat kat singapore.. skali kat Shah Alam..

    ReplyDelete