I support

Sunday, May 30, 2010

percubaan yg menjadi

Korg suke pokok kaktus ni??? ye pokok ni mmg senang utk dijaga.. tp yg aku nak citer ni ialah pasal pasu pokok kaktus ni.. sblm ni pokok kaktus ni dletakn dlm pasu yg comel2 tu.. tp bila dah mula membesar agak sukar plak utk menjaga pokok nih.. so ape bila ada waktu terluang bfku tlh mebuat pasu yg aku kire agak kreatif... mn xnyer hanya mengunakn botol air saje... jimatkan??? ..dan x memerlukan modal cume memerlukan idea dan sedikit tenaga saje..heheheh

selepas 3 mgu pokok ni dpindahkan dlm pasu botol ni ia dah mula menampakn perubahan...yg plg ketara ialah kaktus yg plg tinggi tu sbb dah mula mengeluarkn tunas br,, klu x silap ada sebelas. sumernyer. sampaikan terpaksa mgunakan pembaris utk mgelakn pokok ni tumbang....apepun ia dpt menyelesaikan  masalh utk membaja n mengemburkan tanh ..yg pasti aku amat berpuas hati nagn hasilnya...

9 comments:

  1. li kt cameron ker cactus ni..hhehehehe

    ReplyDelete
  2. i was here... Datang dari nufnang.

    ReplyDelete
  3. hehe .. comelnye cactus letak dekat botol air .. wheee

    ReplyDelete
  4. memula tengok gambar tu ingat cactus tu kat tempat parking... hehe

    ReplyDelete
  5. pergh..pokok kaktus eh?
    antar london sebijik..ahakz

    ReplyDelete