I support

Friday, May 28, 2010

Touching Glerrr

Smlm aku tgk video nih.. pergggh touching gler.... cube kita bygkan binatang pun kenal kebaikan org.. knp tidak kite??? ape pun aku nak share nagn korg pasal citer ni.. utk lebih lanjut bc tulisan yg ada kat video kat bawah ni k... huhuhu


Sayangilah diri kita n juga org yg berada dsekeliling kita..

7 comments:

  1. oooo...

    dah tengok dah dulu..

    memang tacing..

    tapi saya tak nangis...





    [sob sob sob..]

    ReplyDelete
  2. binatang pun kenal siapa yg dia sayang... lebih hebat dr manusia sendiri =)
    ANaSTaSyeA: DiSebALik KaNtA CokLaT

    ReplyDelete
  3. Tapi jangan sampai sayang binatang sampai tak sayang diri sendiri...

    ReplyDelete
  4. bestnye..nak jugak peluk2 singa macam tu..hehe..

    ReplyDelete