I support

Monday, October 25, 2010

~Famous am0$~

.
last wk jln2 kat sunway ngan dila. menyopingkan diri + window shopping... pastu kitorg g jaln2 kat stall FA ni.. ekceli aku mmg suke cookies dia.. sedap dan ranggup.... walaupun kat pasaraya ada jula FA ni. tp x sama rsnyer klu kita beli kat stall FA sendiri.. tgk dok nak pilih cookies ttba dila tanye.. ko nak ape2 x.. aku ckp aku mau beli cookies jek.. dila kata beli la yg ada bear2 somel2 ni..sbb aku mau kasi hadih sempena burday aku...(wa,, soka..soka..) tp aku ckp aku x mo bear dlm cawan tu.. aku mau sesuatu nak yg blh wat kenagan...ttba aku ternampak satu balang tu...sangat cantek(pd pandangan mata aku ye)..
tada.... santek x bekas yg aku pilih ni??mcm balang kuih pun adooo kan!!kan!!ooh ni bukan balang semata2 k!! ada harta dlm itu bekas marr!!!mau tau????meh tgk gbr bwh ye,,
yeahhh.. ada cookies k...seee??? buy 1 u get extra one...ahaha..balang tu aku nak wat tabung & cookies tu utk perut akula... kuikui..tqvm dila~

5 comments:

  1. wah...
    err gambar bawah tu macam purse je kat tepi..hehehehe

    ReplyDelete
  2. suka dgn balang tu..cantek..biskut FA pun suka gak..sedap..

    ReplyDelete
  3. ala dila...nak jugakk..heheh tapi lawa la weh bekas tu..menarik tertarik

    ReplyDelete