I support

Friday, October 22, 2010

::STRESS::


lately ni aku teramat2la  STRESS.. sakit hai jangan citerla kan.. ye!!! sume ni dsebabkan keje!!!entahla kekadang fed-up pu adoo.. sangat2 sedeyyy... exceli..i luv my work....tp dsebabkan org2 yg tertentu aku jd menyampah lak ..Ya Allah ..ko tabahkan la hati hambamu ini... 
ingatkan lepas blk dr bercuti2 blh la aku senyum sokmooo... tp blk je dr cuti lg best ko hentam aku kan... xpela aku tadah je telinga aku ni.. bak kata bos aku WHO ARE I????igt ayat ni aku mesti nak gelak..(opsss gelak dalam duka..huhuhuhu) yg ni sebenarnya lebih utk memujuk dr aku sendiri..sooo what should i do????


shoppinggg..shopingg!!YES!!i need sshoppinggg!!!window shopping pun ok jugak... terapi ok... terapi utk hilangkan stress...huahuahuha..


**psttt::: hurm rs lega lak lepas ape yg terluah...**

No comments:

Post a Comment