I support

Tuesday, November 3, 2009

Bunge Ape?????

korg agak ape yg aku nak citer nie...hurm cube pk...masih lg berpikir ????xpe2 k..biar aku jek yg bg tau ..ahaks!!!sebut jek pasal bunge ni sumer org suke..terutama sekali kaum hawala...cube bg tau kat aku pompuan mn yg x suke bunge nih..sblm citer lebih lanjut pasal bunga nih meh aku nak cite ckt pasal smlm k...

firstly aku rs sakit hati sgt coz terpaksa merempuh jammed hampir 2 jam..wahhal klu nak ikutn x spi 20mnt pun perjalan opis ke umah aku nih....

Secondly lak aku mmg x sabar2 nak spi kat umah coz bf aku asyik dok tpn2..almaklumla dia tgu aku hampir 3jam ...walaupun marah2 tp dia still gak tgu aku. klu aku tgu lama mcm tuh mau hangin satu badan..hehehhe.i really  appreciate okies....

n yg last sekali smlm aku rasa hepi sesangt coz aku dpt bunga dr bf,,,...hehehhe thanks k..katanya hadiah birthday...MOTIF!!!!!whateverla asalkan aku dpt bunga ros...dia bg tau kat aku surh kedai tuh buat lain tup2 bila abk lain lak jadinye..patutnyer love gabus tu byk gih..xpela..Thank a lot k..x tau nak ckp ape2 g. sebab aku tgh hepi daa..pasni blh la aku keringkan bunga nih...

white roses


6 comments:

  1. wow..dh lama dee xdpt bunga..

    ReplyDelete
  2. bestnyer dpt bunga..
    romantik uolsssss :)

    ReplyDelete
  3. ++ haih...dah lama cik yanie gebu tak dapat bunge....kekkekeke ++

    ReplyDelete
  4. chantek..
    bile tunang?
    muahahhahah...

    ReplyDelete
  5. Dee-
    hehe..xpe nnt akn dpt gak..

    Lyn Yusuf-
    mmg best...i like rose k

    yanie putrajaya-
    ala ciannyer..nak munge ek...

    applrmintlady-
    tengkiu..sabo ek..nnt akk jemput ye..jgn x dtg lak

    ReplyDelete
  6. hahaha...ni le haa reason nye ye. waduh hai!

    ReplyDelete