I support

Wednesday, November 25, 2009

Makan..makan n makannnn....


Hi sumer...
Thgr td korg makn ape...masakan kampung, fast food..atau western food...haha..byk tul aku nak tanyekan!!!..ske hati la nak mkan apekan!!duit sendiri2 kan..sebut pasal mkn nih..hr ni aku mkn free..al- maklumla org2 kat opis aku nih sll betul belanja lagi2 bab mkn2 nih...hurm bagus tul...this time En. farouk yg open table...huahuhauha..ade ape2 ker nih..ke dpt bonus byk tu yg belanja kitorg nih..ape pun thx en. farouk coz sudi belanje kitorg nih..semoga dmurahkan rezeki....dgr lepas ni nak belanje kat MARCHE pkl ye..wah2 ada yg pyung ke nih...huhuhu

8 comments:

  1. wa...bestnye...mintak skit la.

    ReplyDelete
  2. wahh..dominoess...

    lama dah tak makan pizza....nyum nyum..

    ReplyDelete
  3. en farouk kate "padanlah sehat2 belaka korang nih" ahahaha

    ReplyDelete
  4. KELAS MAKEUP DI SHAH ALAM 20TH DEC & DI T'GANU & KELANTAN JANUARY INI! SMS 0162128740 UTK REG!!

    HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM

    ReplyDelete