I support

Friday, March 5, 2010

Kawan sekolahku

mlm semalam rs sronok sgt...sgt...
hurm aku jumpe kawan sekolah n sekampung ngan aku ..
lm tul aku x jumpe dia...
windu tol kat ko AZUE...
tp yg x bestnyer dia ckp aku dah bam,,bam...erkkkkk!!!!
bak kata dia..dulu budak ni keding jek!!!tu yg buat dia x cam aku???
la nih dah hurmmmm...nk wat camne AZUE.. hati senag..
makan pun terlebih daaa..ahahahah
tp betul ker?????klu betul pun ape salahnyerrr....
berat aku dah naik!!!
hurm npk nyer aku knla mnurunkan berat badan aku nih!!!
Nnt sumer baju2 aku dah xleh nak pakai...huhuhu

3 comments:

  1. tibe2 aku terpsiko dgn blog post ko ni. ape yg ko tembam? keding je ko. heran aku..haihh

    ReplyDelete
  2. rasanya sue xlah besar sgt..ok2 je dee tgk..tp mesti masa skul dulu berat bdn 38kg je..hahaha..samalah mcm dee..skrg..ambik ko..50 lebih..hahaha..

    ReplyDelete
  3. ... kok kalau den laa orang dok kobaan gitu..

    maun sepuluh hari tak makan apo apo..minum air sojuk yo...

    muahahahaha...

    ReplyDelete