I support

Thursday, July 14, 2011

Langkawi part 10: Island H0pping # Pulau dayang Bunting 02 #

 galaknya aku bermain air kat sini... yang lain sibuk ngan aktiviti memasing...

sementara menunggu masa berlalu.. kirorg sewa basikal air ni..(aku lupa plak nama menatang ni) 30 mnt RM 20..  klu yg sewa yg pakai tenaga solar RM 30...pada aku tak banyak beza.. ambik yg murah g bagus.. air mineral pun  mahal rm3 sebotol!!!10 minit pertm turn adik2 ku...

lepas 10 mnt berlalu..  turn aku plak.. boleh pusing2 keliling tasik ni.. penat dowh kayuh menatang ni.. kompom betis aku kurus sikit!!!

 korg nampak tak tali ni.. korg boleh mandi sampi had tali tu jek... paras kedalaman air tpt mandi ni 10m

pastu turn abg aku plak... mak & abah aku tak berminat nak naik menatang ni.. jimatkan!!..walaupun 10 mnt sume org boleh naik so tak perlu membazir ...

port kitorg yg best sebab terlindung dari panas ..

apa la yg abah aku tunjuk tu...


 macam biasa... bergambar beramai-ramai & terus balk ke jeti


 bergambar lagi..

dan bergambar lagi....
ok... dah habes .. pasni ni nak g Eagle feeding lak...see arrr

2 comments:

  1. dulu pergi honeymoon..suami berenang kt tasik ni relax je tanpa jaket..jeles ooo..

    ReplyDelete
  2. wah..beshnya
    aha kan...30 minit yang dishare2 berbaloi gak tu =)

    ReplyDelete