I support

Tuesday, July 26, 2011

Superb BUSY!!!

  
hari ni aku superb bz gler.... tak menang tangan rasanya.... sume nak wat dalam satu masa... nak stayback petang semalam mcm xde keje.. dari aku dok tunggu melangut tunggu keje baik aku lepak kat umah.. tup2 pagi2 ni buka email.. ha ko!!! macam2 aku kene nak wat.. tak terkejar lak... tp takpe pelan-pelan kayuh. takut ada yg aku termiss lak... 

hopefully semuanyer berjalan ngan lancar...

maklumla petang ni aku nak kene gerak g sarawak plak... harap2 boleh la siap sumenyer before lunch ni.. klu tak ada la plak yg  kene sambung keje kat miri ni!!! uhuhuhu... tak sanggup plak rasanya.. yela sah2 sampai sana dah malam.. penat plk tu.. takkan aku nak masuk opis sambung wat keje kan???? ok katakan tidak!!! 

semoga di permudahkan segalanya.. amin....

bye la nak sambung keje nih!!!!


1 comment:

  1. sibuk dan kerja memang tak dapat dipisahkan =)

    ReplyDelete