I support

Tuesday, September 29, 2009

.:Di pagi Raya:.


salam sumer..
hurm dah lama tul x update blog nih!!!
maklumla raye2 nih..bz dok g beraye..
pas2 kemalasan lak melanda....
nak buek camnooo...
gbo ni aku ambik  lepas salam raya...
adik aku la yg beria2 nak bergambar...
lagi pun kitorg x pnh nak bergbr reramai cam ginih!!!

dalam byk2 gbr ni cume adk yg bwh aku jek yg xde...
terpakse keje..malam raye tuh sume dah berkumpul
pastu subuh2 hening tuh terus cabut g keje...
so yg tgl wife n ank dia jela kat kg aku..
lagi pun umah aku xla jauh sgt nagn tpt keje dia...
hbis jek bergbr ..tub..tub.. muncul lak adk aku ..
dia kata mintak kawan dia coverline diala...
nak beraya gak...kesian kat wife n ank dia ..nak g beraya tp dia xde lak...
klu la kg aku nih jauh kat selatan @ utara
mau korg beraya kat selayang sesorgkan....ahahahah


2 comments:

  1. famili aku pun x cukup korum gak...haiz...!!!azam balik umah kak mira

    ReplyDelete