I support

Wednesday, September 16, 2009

Menu Berbuka Puasa


 salam sumer...
wah dah x lama daaa nak raye..
sempena mgu yg terakhir pose nih aku bbk pose nagn bfku..
wah2 awal bebenor dia cuti raye...
so sblm blk kg tuh sgh la jap kat KL nih...
dah ujung2 ramadhan ni rame tul yg berbuka kat luarkan...
klu dah rame tu paham2 jela tgu mknn brp lama ek...
 
 sementara tgu mknn yg x spi2..
aku layan satay ni dulu....

 akhirnye setelah 45 mnt menunggu...
aku order ikan siakap 3 rasa, telur goreng n kailan ikan masin..
ikn siakap ni pebret aku ...ahakss..
aku ske mkan kat Razlan Seafood ni cn coz regenyer xla mahal sgt...
klu mkn cam gini br rm3+ jek..
murah n berbaloikan....


4 comments:

  1. eh, kite makan sate gak semalam. best2 tapi nape skit sangat sate tu. cukup ke x ni

    ReplyDelete
  2. Bullet-
    cukup jek...sementara tgu mknn spila...kang order bbyk x termakn lak nasi tuh..hehehhe

    ReplyDelete
  3. ooo...makan ikan siakap..aku kalau ajak amy makan...dia x suka ikan siakap..sbb dia memancing siakap...dia x suka...haizz.nak abiskan besar mcm tu sorang..x terabis kot aku ni..

    ReplyDelete
  4. xpe2..lain kali nak mkm ajak jek aku..comprem habis pnye........ahaks

    ReplyDelete