I support

Tuesday, October 20, 2009

"Bila Baby Nyna & Aina bergamba"


hiiii....
cantek x bulu mata saya....
nila anak SIL aku..dah msk 3 bln....yg paling aku ske kat dia nih tang bulu mata dia...lentik sungguh...jeles i tau...dah tu mata lak bulat..bukan aku sorg jek yg geram.. anak2 abg pun sama..geram..klu dia mencelikn mata jek...aku cepat2 pegang bulu mata dia,,,aku ske...asalkan dia x nangis...

 
walaupun tdo bulu mata ttp gak napk...
hisss..nak pjm bulu mata blh x..x pun achik nak tukar la....klu aku nak npk bulu mata pjg aku pun pki bulu mata pelesu gak..ahaks...ni yg plg kecik so ni jela jela yg kitorg kerjekan....huhuhuh
 
Tgk jela bila si Aina pun nak pegang gak...
nanti2...nak cabut puting jap..x comeyla....
Baby Nyna tu dah la berat...
bak kata SIL aku...doc kata dia obessss la...
ala ciannyer dia...ape la mama bg mkn ek....
obess2 pun ttp comey kann...
 
Em ...npk x dia senyum.....
ala2....ske ye tgk org rame2....
pantang klu org cak2..mula la dia...senyum meleret......
Aku sayang sume anak2 buahku...muuaaahh2...

5 comments:

  1. melentiknya bulu mata dia..jeles gak..

    ReplyDelete
  2. eeee yerlah cantiknya bulu mata dia..tinggi saham ni..hehe

    ReplyDelete
  3. lentiknyer bulu mata die.cantikkk

    ReplyDelete
  4. Dee-
    kak saya pun jeles bulu mata dia.huhuhu

    Lily Lotus-
    bahaya tinggi saham seyy...ahaks

    Lyn Yusoff-
    hiks..tengkiuuu

    ReplyDelete
  5. ha sue...tak yah susah2 nak pakai bulu mate palsu lagik...hahahah

    ReplyDelete