I support

Wednesday, October 21, 2009

Macam Tak Percaya

Kita selalu dpt SMS yang menyatakan anda menang untuk peraduan bla..bla....sila hubungi bla...bla...biasala kan....bila teknologi semakin canggih..bermcm peraduan yg dbuat melalui tpn bimbit nih...kekadang tu naik myampah dbuatnyer...tapi bolehkah kita percaya ngan sume peraduan melalui SMS ni..aku tak percaya langsung k..tp dlm byk2 SMS tu ada gak yg boleh dpercayai..maybe dlm 25% jela..sebab ia hanya menguntungkan sebelah pihak sahaja...korg setuju x nagn ape yg aku bg tau nih...

okies berbalik nagn tajuk aku nih...2 mgu yg lalu aku dpt SMS yg bertulis"anda ialah satu dalam seribu yg menerima baucer RM70 kami". apa ???korg igt aku nak percaya ke nagn SMS tuuuuu...so abaikan k...tp dalam hati aku terdetik gakla ..."ala tgk surt dlm peti surat je ..bkn kena kuar duit pun"...spila hari yg k-4 aku tgk peti surat umah aku..em hampeh  tul xde pun surat utk aku..haissss "tipah terpipu" rupenyerrr..

berbeza nagn semlm lak...spi jek umah aku tgk ada surat bertulis nama aku...aku mmg dah lupe pasal  surat tu.....nagn pantasnyer aku buka surat tuuuu....JENG..JENG...
**
**
**
**
**
**
**
**

isi kandungan surat tu ialah VOUCHER.. ishhhh..betul la wey..aku rasa mcm x percaya..siap ada nama aku tuh..ada lagi..npk x yg tulisan yg tertera tu... TAHNIAH! Anda ialah satu dalam seribu! alhamdullilah mungkin ini rezeki aku...ha npk x nisbah yg btl  cume 1:1000 ahaks.....rezeki..rezeki....


5 comments:

  1. wa, tahniah2...voucher ape tu?

    ReplyDelete
  2. ok lay tu..sape nak bagi kan! boleh treat sumthing utk diri sendiri. yeay!

    ReplyDelete
  3. Bullet-
    Hehee..adalh..ahaks...

    a-as-
    tau xpe...mgu ni nak g manjakan diri nagn voucher tuh..yeah

    Al-qolamun-
    teka2 la...ahaks..x moh g tau ahaks

    applemintlady-
    klu bleh ambik kat cn ambik la..ahaks

    ReplyDelete