I support

Wednesday, October 21, 2009

Kereta+Bengkel+Motor


Petang semalam aku lepas jek blk keje aku terus anta kete aku kat bengkel...tghr tu aku dah tpn owner bengkel tu nak anta kete lewat petang...nasibla dpa tgu aku...klu x masak gakla. lagi pun owner bengkel ni org melayu.. sape g nak tolong org melayu klu bukan kite yg melayu nie...btl x..nak anta last wk bengkel tu tutupla plak ..almaklumla cuti umum.. nak repair aircond je pung.....harap2 ptg ni atau esok ptg siapla...

so untuk hari ni buat kali pertama aku g keje naik motor...Yes!!!!!aku merempit beb..aku tumpg dila..aku rasa seronok sebab utk 2-3 hari ni xdela jammed dlm hidup aku...alangkah bahagianyer..bila aku tgk dpa yg naik kete jammed aku gelak sendiri..hehehe..blh la aku bangga nagn dpa sbb aku blh mencilok2 lagi...ahaks...Thanks coz tumpangkan aku ekk.....


5 comments:

  1. ooo merempit yek...saman kang baru tau...

    ReplyDelete
  2. merempit ngan dila eh..sekali sekala mmg seronok..

    ReplyDelete
  3. merempit cara baik diorg nih...penah selisih dgn dila atas jalan, baik aje dia bawak moto. uish...ni nnt mesti sejuk nih keta..jgn berkabut sampai sudah

    ReplyDelete
  4. hahahaha...ur welcome...!!saper lagik nk tumpang merempit pasnih?sila angkat keyboard..!!!

    ReplyDelete
  5. Bullet-
    merempit cara baik xpe..ahaks

    Dee-
    yup...betul tu K.dee..setuju2

    Al-Qolamun-
    tau xpe...ssh gak klu berkabut nnt x npk luar lak..ahaks

    Daela-
    wei mn blh angkat keyboard..keyboard aku x wireless beb..ahaks

    ReplyDelete