I support

Thursday, October 29, 2009

::Sg Klah- episod "Air Gunung"::


tgk gbo kat bwh nie....korg rs mnarik tpt nih....ok now aku nak citer pasal air gunung lak......still tpt  yg sama(  Hot Spring k) cume yg berbeza ialah kolamnyer jek...yg ni kolam air gunung....air nyer sejuk ...kat cn kolamnyer agak dalm...klu nak ikutn ketinggian aku yg 5kaki 3inci nih dah nak spi mulut aku..kekadang tuh menjengkit gak aku ...hehe br sedar ke pendekan aku nih..ahaks


klu untuk bebudak lak ada gak kolam yg x berapa nak dalam....bebudak nih suke main tepi2 jek...utk pgetahuan korg tidak dbenarkan memakai selipar. bila msk kat kwsan nih..yg ni utk mengelakn tpt tu kotor k...kat penjuru kolam nih pun terdapt safety guard...jd korg jgn risau...dpa sentiasa memerhatikan korg... tp diri korg tu kn la sendiri jaga gak....
 
kafe pun ado k....sbl mkn blh la menikmati pemandangn ikan2 kat dlm kolam tuh...


klu korg sukakan ketenangan dan  ingin menikmati keindahan alam kat sinilah tptnyer...ape tgu lagi....cepatla korg terjah tpt nih..memang berbaloi2 baloi daaaaa...........

1 comment:

  1. sg klah ni kat perak kan...dulu ade sekali bullet buat keje area situ...nak gelak je dengar name camtu...cam klaka je name...

    ReplyDelete