I support

Tuesday, October 27, 2009

::Pengat Durian::


Durian oh durian...dsebabkan rasa ko yg sodap tula digelar raja segala buah.... cuma ada segentir org jek yg x berapa suke mkn buah ni...kekadang tuh cium bau jek dah nak muntah....hai dah nasib badankan....tp aku rasa rugi gakla kat org yg x makn tu...mana xnye skrg nikan belambak org jual kat tepi2 jln2... lagi2 area belah perak...tgk buah ni teringat lak kat pengat durian...em ptg smlm aku g pasar malam...dan2 tula aku beli buah durian nih...x byk pun..lagi pun mkn bebayk mau ssh tdo nih...so ckpla utk aku buat pengat ni jek....
 
Hehehhe..jadi gak pengat aku nih....ada stgh suke letk gula perang biar npk color coklat ckt..tp aku lebih ske color cam ginih...baru best....mkn nagn roti pun sodapppp...nak buat kuih jala den x tau...em klu mkn cam ginih kompom mkn byk ahaks....sekali sekala bila ubah selera mkn sendiri mau igtlaaaaaaaa....pasni xcercise pun kn lebihla...attaaaa mkn pun lebih...ahahahahhaaaa


No comments:

Post a Comment