I support

Tuesday, December 8, 2009

::DaMia::


comei x saya nie...nama saya Damia a.ka. kakak....yg ni bkn anak buah aku tetapi anak kawan aku yg dulu merupakan x-housemate aku dan juga kwn sekampung nagn aku...kebetulan malam td dia dtg umah sewa aku..dah lama x jumpe conpom citer panjang lebar ler...yg aku ske tgk budak nie..walau pun pelat tp kuat bebel spikan aku pun x bape paham ape yg dia ckp....bak kata kawan aku...kat sekolah pun cikgu cakap dia pelat...blk rumah dan2 tula dia mgadu kat mama dia...dia ckp"mama cikgu kata kakak pelat la..."terpakse la dia pujuk ckp kakak pelat sbb akk br 3 thn..bebudak nih nak ckp ape2 kn la pki psikologi btl x!


Motip ambik bgo macam nie???dia kata nak dancing2..kat sekolah cikgu ajar menari..pastu asal ambik gbr jek tergedik2 mcm nak menari..hai sbo jela...yg kat atas tu puas aku pujuk ckp kakak kan cantek kn la ddk elok2..klu nak dancing2 x cantek la gbo....tp bila ckp bgr ic ddk diam la plk...tp diam sajer mcm skema lak...susah tul la....heheheheh

4 comments:

  1. dah besau dah anak ina ni ha...

    ReplyDelete
  2. baru 3 tahun? she looks matured than that ;)

    ReplyDelete
  3. daela-
    tu la pasal...

    Lily lotus-
    yup br 3 thn...

    ReplyDelete