I support

Thursday, December 17, 2009

:: Kenduri lagi ... :)


cuti2 sekolah cam ginih mmg byk org buat kenduri kendara nih!!!yg lepas tu aku g melaka..la nih cucu sedara abah aku lak yg kawin...aku mmg la wajib kene datg tu pun ikut abg aku ler..nak sendiri aku x tau jalan..ahahha..bleh ke mcm tuh!!!tema perkahwinan  purple + pink...wah npk ceria betul...

gbr ni aku abk selepas depa bersanding..meriah betul ..al-maklumla first time dpt menantu...siap ada mercun bebagai..dah mcm ikut stail ala2 melaka nih....mmg happenningla...naik pekak telinga aku...tp klu senyap je x best lak..



diiringi nagn flower girl..wah pink gituh..comeiiiii

org lain dok sibuk layan tetamu tp aku lak dok sibuk berkumpul ngan family aku...lagi pun ms nila dpt jumpe mak n abah aku selain kat kg kan....tgk jela talatah anak2 buah ku....riuh rendah dbuatnyer...

5 comments:

  1. angah iza-
    tau xpe...combinasin color tu cantekkan

    applemintlady-
    yup..nice n simple

    ReplyDelete
  2. DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
    TIME: 10:30AM-5:30PM

    DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
    TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

    -MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
    -BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

    BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!

    http://www.eyrarizal.com
    http://www.lovesaysitall.blogspot.com
    FB: Eyra Rizal @ Eyra Rizal Touch

    ReplyDelete