I support

Friday, December 4, 2009

Nasi ayam pun Sodap!!!


Dah lama aku x buat n3 pasal mkn nih....hr cuti aku mmg sll akan mkn kat kuar..yela sambil2 blh la cuci2 mata n  nak realease kepala otaku nih...br2 nih aku g mkan kat nasi ayam kat sini....klu dah terigin tu kn gakla pegikan...hurm .klu x silap aku hampir 2 bln aku x menjengah kat cn..ape pun sekali sekala mkn cam ginih ni sedap gakn...heheheh....

5 comments:

  1. chicken rice shop lah ni kan..

    ReplyDelete
  2. Dee-
    alamak betula plk!!heheh

    mancai-
    mmg punnn

    Miss Nurul-
    heheheh

    yanie Putrajaya-
    jom la pi mkn..hahahh

    ReplyDelete