I support

Tuesday, December 22, 2009

Underwater World @ langkawi


First destination.....

sepatutnyer g bersama2 nagn group B tp dsebabkan flight Group B delay spi pukul 4.10pm so group A jela yg g dulu...nak tgu dpa berjanggut lak....yg KL tu aku x berkesempatan nak g...so dah alang2 g langkawi terjah ler underwater world kat cn..best jugak!!!!


ketam kat laut dalam dalam yg ssh kite nak lihat

yg ni npk mcm udang...tp aku pun x tau la ape nmnyer

obor-obor..yg ni bahaya..klu kn blh bawa maut

peguin yg sll ada kat kutub utara jek...npk comei

yg ni pun udang gak..

bergambar ala2 kat kutub utara.ahahahha

gbr bersama sebahagian group A

6 comments:

  1. best kan bercuti...

    hehehehehehe

    ReplyDelete
  2. cheqna-
    mmg best...nak g bercuti2 lagi nih...hahha

    ReplyDelete
  3. indahnya ciptaan Tuhankan..bertuah dapat gi situ

    ReplyDelete
  4. lily lotus-
    subhanallah...mmg cantek kan kak,,klu yg laut dlm tuee x dpt dgbrkan keindahnayer...

    ReplyDelete
  5. saye pun nak gie gak aaa....:D

    ReplyDelete